Horoskop Diotalevi-SP: 18. Znakovi – Stetoskop

Nije lako objasniti ovaj znak, jer njegovi nosioci tako mnogo nose u sebi, a tako malo objašnjavaju…

STETOSKOP

STETOSKOP - bajt/perverzija

DIMENZIJE – bajt/perverzija

OSOBINE – One koji žive u ovom znaku je veoma teško objasniti jer na prvi pogled deluju oprečno. Na primer, to su osobe koje teško kontrolišu svoju impulsivnost, a takve su baš u naletu jake inspiracije kreativnog delanja, po čemu su inače poznate. To su osobe koje će učiniti nešto što vam nije po volji, a ako se pobunite neće vam ništa objašnjavati, nego vas ignorisati; kada na kraju balade shvatite da su bili u pravu, neće prihvatiti vaše izvinjenje jer neće dozvoliti da ih sputavate u mišljenju; dok se vi još uvek bavite tim slučajem, one su odavno već na trećoj ili petoj temi koju, takođe, nećete odmah razumeti. Međutim, pogrešićete ako budete mislili da su ti ljudi avangarda. Ne: neko je pre njih već stvorio koncept; ali to su ljudi koji koncept pretvaraju u delo, ne hajući za posledice. U svetlu takvog ponašanja tipične osobe-stetoskopa, razumljivo je to što jako teško održavaju nivo kontakta sa drugima oko sebe, jer nalaze za shodno da traže od drugih da pariraju u brzini razumevanja stvari i reagovanju na pojave. Jedini problem je sa Levitirajućim nadznakovima: ponekad se opiru svakom napredovanju i ponašaju se kao uvređene veličine koje niko ne razume. Takve brzo pojede zaborav.

Suštinska neusklađenost osoba-stetoskopa sa okolinom je, zapravo, prilično kanalisana u moderno vreme: teško je isticati se u uslovima kada društvo nameće standarde prilagođene mediokritetima. Zbog toga je najbolje ako se takve osobe bave zanimanjima koja nisu uobičajena i česta, a koja su prihvatljiva čak i ako drugi ne razumeju rezultate tog rada; recimo, to objašnjava zašto je tako mnogo vrhunskih džez-muzičara upravo u znaku stetoskopa (i to sa nekim Dinamičkim nadznakom). Uspešni stetoskopi su takođe čuveni kao naučnici-eksperimentatori i vrhunski sportisti, i to isključivo u pojedinačnim sportovima. S druge strane, veruje se da je nepovoljnost u sastavu dimenzija ovog znaka dovela do toga da postoji relativno visok broj atipičnih slučajeva (oko 35-40%). Međutim, primećeno je i to da među atipičnim stetoskopima nema velikih varijacija: najčešće su to ljudi koji su u mladosti bili veoma žustri u odbrani nekih principa (npr. neka ideologija ili religija), dok bi ulaskom u srednje godine pokazali znakove propadanja u mediokritetsko ponašanje. U nekim slučajevima, pogotovo važi za muškarce potekle iz Statičkog nadznaka, upali bi u stanje teške letargije, prepuštajući drugima da rešavaju pitanja koja inače sami treba da rešavaju.

OTPORAN NA… – Tipični stetoskop je osoba sa fantastičnim kapacitetom snalaženja u nepredviđenim i stresnim situacijama. Iako će tada često pokazati znakove jake nervoze i besa, pa čak i simptome stresa, osoba-stetoskop će preduzimati sve što bi i inače bilo poželjno da se uradi u takvoj prilici.

NEOTPORAN NA… – Tipična osoba-stetoskop ne ume da se kontroliše kada je intelektualno provocirana od strane druge osobe, pogotovo kada je to neki konkurent u poslu ili delatnosti. Iako u većini slučajeva zapravo može da odgovori na takav izazov, stetoskop će svoj odgovor dati prekasno, ne izazivajući poželjnu reakciju okoline.

NAJVEĆA VEROVATNOĆA ZA AKADEMSKI USPEH (uključujući Nobelovu nagradu) – Ispitivanje odnosa između zimske rezidbe voća u Pomoravlju i prinosa žitarica južno od Smolenska. Levitirajući nadznakovi treba da prošire ispitivanje sve do utvrđivanja optimalnih metoda numeričke analize ekstrema u ponovljenom postupku.

TIPIČNI predstavnici – Vuk Karadžić, Majls Dejvis, Tanja Peternek i Nađa Komaneči

ATIPIČNI predstavnici – Majkl Felps, Predrag Manojlović u ulozi Mikija Rubiroze u seriji “Grlom u jagode”, Elizabet Tejlor i Slađana Milošević

Lažu da su ga razumeli jer je bilo toliko 'in' da ga slušaju i bave se njime. On je to tako teško primao da nije bilo druge nego da se ponaša kao tipični stetoskop...BELEŠKE O ZNAKU – Majls Dejvis je zadužio muziku dvadesetog veka kao malo ko, i to ne samo u džezu, nego u svim kategorijama muzike. Ali njegovi saradnici su jednodušni u oceni: kao koordinator ekipe koja treba da snimi ploču ili pripremi neku turneju živih nastupa, Dejvis je bio neizdrživ. U tim opisima se koriste reči “sadista”, “fašista”, “rasista”, “namćor”, pa i “ludak”… Ali ako obratite pažnju, sve i jedan od tih saradnika su brže-bolje priznavali da je saradnja sa Majlsom Dejvisom najveća muzička visina koju su ikad dosegnuli, te da su sanjali da opet budu pozvani u bend, ovog puta unapred svesni kakvoj torturi će biti izloženi. Analitičari horoskopa po metodi Diotalevi-SP se slažu da je Majls Dejvis najbolji mogući primer tipičnog stetoskopa i podsećaju nas na još jedan detalj: to što se Dejvis listom odricao svakog svog albuma objavljenog pre više od pet godina uopšte nema veze sa odbacivanjem tog stvaralaštva (naravno: muzičari to ne rade), nego je to činio u znak protesta protiv glupih i irelevantnih pitanja novinara – koja su, nažalost, bila dominantna kategorija kontakta sa tim velikim muzičarem.

$#$

Komentari su onemogućeni.